sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Morsiamen kauneus

Nyt on alkanut jo huolestuttamaan ihon kunto hääpäivänä. Onneksi on vielä puoli vuotta aikaa hoitaa hommat kuntoon. :)

Mulla ei teinenä ollut juuri mitään finnejä. Kun vähän päälle parikymppisenä lähdin vaihtoon niin ihoni yhtäkkiä puhkesi kukkaan. Hiuspohjastani tuli todella hilseilevä ja mulla oli paljon ihottumaa. Olen siis aina ollut atoopikko niin ihottumia on jonkin verran aina ollut.

No siitä aknesta en ole vieläkään päässyt eroon. Vaihdostani on jo 3 ja puoli vuotta. Kävin ihotautilääkarillä, ei hoidot auttanut. Kävin valohoidossa. Kokeilin ruokavalion muutoksia jne. EI. Miten ihmeessä kolmekymppisellä voi olla akne? No nyt aloitan taas tehokuurin.

Sain äidiltä joululahjaksi nämä Cliniquen Anti-blemish solutions purnukat jotka otin käyttöön pari päivää sitten. Jos nämä nyt sitten auttaisivat?

Hankin perjantaina itselleni mineraalimeikkivoiteen jota kaikki blogittaret ovat hehkuttaneet. Tämän kanssa ihon pitäisi päästä hengittämään. Ajattelin vielä hankkia Lumenen Natural Code mineraalipuuterin. Tuli mös ostettua toi Maybellinen Colossal, on muuten hyvä ripsari!


Karvoistakin pitäisi päästä eroon. Nuo kylmävahaliuskat jotka on tarkoitettu kasville, ei nyt sitten ilmeisestikään sovi kulmäkarvoille. Mulla on paljon vaaleita haituvia kulmakarvojen alla josta ei pääse eroon nyppimällä. Olin ajatellut että noi liuskat olisivat hyvät, mutta pitääkin keksiä jotain muuta käyttöä niille.

Olen käynyt hammaslääkärissä nyt tehohoidossa, neljä paikkaa on laitettu ja yksi viisaudenhammas vedettiin pois. Nyt aijon huoltaa hampaitani huolellisemmin. Mä vaan INHOAN hammaslankaa ja tikkuja. Mulla on todella ahtaat hampaidenvälit niin se on todella epämielyttävää kun tuntuu että hampaat irtoo käsittelystä :) Ilmeistesti synttärilahjaksi saatu sähköhammasharja on myös nannaa hampaille. Kesällä voisi alkaa käyttämään jotain valökaisevaa tahnaakin niin olisi sitten syyskuussa häikäisevä hymy.


Ja ihosta vielä sen verran, olen jopa käynyt homeopaatin vastaanotolla ihoni takia. Tässä muutama homeopaattinen valmiste jota olen syönyt. Kohta on kuurit ohitse niin saapas nähdä vaikuttaako ihoon.

Toivottavasti olisin kaunis ja säihkyvä syyskuussa :)

Ei kommentteja: