perjantai 22. toukokuuta 2009

Alusvaatteet?

Hiukan alusvaate asiaa tällä kerralla. Kaikki morsiamet varmasti haluavat jotain kaunista hääpuvun alle. Minä sitäpaitsi tarvitsisin jotain vähän erikoisempaa koska hääpukuni on senteistä kiinni. Toki pidän laihdutuskuurin ennen häitä (saa nähdä miten hyvin onnistuu loman aikana, heh) mutta rintoja en voi kasvattaa.

Stilissimassa sanottiin että pukuani ei kannata lähteä muokkaamaan vaan että tarvittavat muokkaukset voi tehdä muotoilevilla alusvaatteilla. Eli käytännössä täytyisi löytää jokin alusvaate joka hiukan suurentaa rintoja ja hoikentaa. Korsetti it is?

Olen ravannut kaikki suuret tavaratalot läpi enkä ole löytänyt etsimääni. Tavarataloista löytyy kyllä tämän sorttista, mutta minusta tuntuu että tuki ei riitä. Lisäksi niissä on usein olkaimet.


Olen tullut siihen tulokseen että alle pitäisi saada kunnon korsetti tukemaan. Ryhtikin varmasti on ihan erilainen jos puvun alla on korsetti. Korsettiin pitäisi saada sukat kiinnitettyä, niin kuin tässä kultaisessa.

Korseteissa mua pelottaa se että ne lytistää rintoja. Onko täällä kokemuksen omaavia? Meneekö rintavarustus lyttyyn? Tässä alla olisi täydellinen yksilö, korsetin pitäisi olla aika pitkä.

Olen löytnyt netistä yhden mustavalkoisen täydellisen yksilön, mutta en tiedä uskallanko tilata sovittamatta. Tietääkö joku mistä täällä Helsingistä löytäisi tällaisia "oikeita" korsetteja? Olisi kiva päästä sovittamaan. Auttakaa mua! :)

Mitä muut morsiamen aikovat laitta hääpuvun alle? Pelkästään kaunista vai myös tukevaa?

5 kommenttia:

Äni kirjoitti...

Omasta mielestäni (paria korsettia muutaman kerran pitäneenä, en siis ole mitään expertti) tuollaiset korsetit kyllä litistävät, kuin nuo 2 alempaa kuvaa. Suosittelisin mieluummin "vyötärökorsettia" ja kunnon liivejä. Itselläni on muhkea etumus (liivit E kuppia) mutta silti jää inhottavaa tyhjää hääpukuun. Omna pukuni muokkaus rintojen kohdalta on mahdotonta, joten ompelija suosittelikin pieniä "kananfileitä" eli rintsikoihin laitettavia täytteitä. Niillä siis mennään hääpäivänä! Ei kovin eroottista, mutta eipä niitä miehelle tarvitsekaan mainostaa ;o)

Mulle tulee puvun alle vain olkaimettomat rintsikat fileillä ja pöksyt tietty. Korsettia en erikseen laita, koska puvussani on uskomattoman hyvä ja tukeva korsetti sekä nauhakiinnitys, jolla sitä voi säädellä.

Unknown kirjoitti...

Mulla olisi 3. korsetti myytävänä huuto.netissä, jos kiinnostaa. Myyjän tunnus on mide22.

Rauna kirjoitti...

Wolfordin body tukee hyvin, olen kuullut, että toimii hyvin hääpuvun alla. Eivät käsittääkseni myös litistä rintoja, vaan ylhäällä voi olla ikään kuin integroidut rintsikat. Wolfordin tuotteet ovat omasta kokemuksestani todella kestäviä, ainakin sukkahousut.

Bride C kirjoitti...

Jana - Olen nyt hankkinut vyötärökorsetin. Olisin kyllä halunnut että se on pitempi mutta taitaa kelvata =) Huomenna etsin sitten liivejä kaupungilta. Ja voi olla että mäkin käytän noita kanfileitä =)

Rauna - Kiitos vinkistä! Kävin katsomassa kuvia Wolfordin bodyistä mutta niitä ei tetty ollut olkaimettomana =(

Unknown kirjoitti...

Tuolla on mielestäni kivoja korsetteja ja muitakin asusteita.
http://www.ihmeellinenhuone.fi/index.php?cPath=1_50