maanantai 17. elokuuta 2009

Vieraista

Häät sen kuin lähestyy. Enää vähän päälle 3 viikkoa aikaa. Voi elämä että mulla on perhosia vatsassa.

Anteeksi että en ole hirveesti kirjoitellut. Kuten aikaisemmin sanoin en halua blogissani vielä näyttää ja kertoa kaikkea. Osa vieraistamme lukee tätä blogia enkä halua että he kaiken tietävät etukäteen. Lisäksi suunnitteluvaihe on jo ohi eikä tarvitse enää blogiin kirjoitella omista ideoistaan.

Sain hieman ikäviä uutisia. Minun mummini ja ukkini eivät voi osallistua häihimme. Heillä on terveyden kanssa ongelmia eivätkä he jaksaisi koko pitkää päivää. Minua harmittaa aivan älyttömästi koska äitini puolelta ei ole sukua paikalla juuri ollenkaan. Mutta minkäs teet. Minusta olen myös harvinaislaatuinen 28-vuotias. Minulla on kaikki isovanhemmat tallella. En tiedä moniakaan kavereita joilla asia olisi näin. Tuntuu että olen todella onnekas.

Myös miehen puolelta jää pois lähisukua. Miehen isosisko perheineen asuu ulkomailla, ja hän on viimeisillään raskaana. Eli perheenlisäystä voi tulla vaikka hääpäivänämme. Harmittaa että myös he jäävät pois.

Muuten kaikki vieraat ovat ilmoittaneet että tulevat paikalle, sulhasen yhtä ystävää lukuunottamatta. Mahtavaa että niin moni juhlistaa hääpäiväämme kanssamme. Lähisukulaisille pitää lähettää dvd juhlista niin saavat kokea juhlahumun jälkikäteen.

Ei kommentteja: