keskiviikko 24. kesäkuuta 2009

Häämietteitä yöllä


Huh viime yö oli taas vaikea. Olin illalla todella väsynyt ja menin jo ennen kymmentä sänkyyn. No sitten kun olin päässyt vällyjen alle niin pää täyttyi hää-mietinnöistä. Niin ärsyttävää! Sain unta sitten joskus puolen yön jälkeen.

Tänään mun on pakko taas kirjoittaa lista jossa on kaksi palstaa: "MUISTA" ja "HANKI".

Asiat kyllä etenee. Pari päivää sitten tilasin ajan hääkampaukseen ja meikkiin. Kampauksen suunnittelu on vasta kaksi päivää ennen häitä, onkohan se liian lyhyt aika? Mietin ajan siirtoa edelliselle viikolle.

Mulla on aika varattu ompelijalle ensi viikolla joka lyhentää puvun.

Olen käynyt alustavan keskustelun floristin kanssa ja lähiviikkoina pitäisi marssia hänen puheille kuvan kera.

Ensi viikolla meinaan metsästää alusvaatteet puvun alle ja käsilaukun. Pitää myös metsästää kaikkea muuta hääkrääsää niin kuin riisikoreja ja satiininauhaa jne.

Olisi kiva saada hankinnat tehtyä ennen lomaa niin ei niitä sitten tarvitsisi koko ajan miettiä loman aikana.

Ei kommentteja: