torstai 18. kesäkuuta 2009

Kukkapulma ratkottu

Nyt olen ratkaisut tuon kukkapulman joka meillä oli aikaisemmin. Eli kukan valinta tuotti ongelmaa, ja voi nyt ilokseni kertoa että häihimme tulee sekä valkoisia ruusuja että valkoisia gerberoita. Eli ei tarvinnut valita kumpaakaan.

Minun kimppun tulee siis molempia kukkia. Sulhasella tuo ruusu on arvokkaamman näköinen kuin gerbera, eli valkoinen ruusu-viehe tulee hänelle.

Lisäksi keksin aivan mielettömän idean jota hieman pelkäsin ensin. Ajattelin että siitä varmaan tulee sekavaa, mutta kaasot ja minun äiti sanoi että idea on todella hyvä. Eli morsiamen porukalle (kolme kaasoa ja vanhemmat) tulee gerberat (luultavasti kaikille rintaan) ja sulhasen porukalle (bestman ja vanhemmat) tulee valkoinen ruusu rintaan. Nämä kaksi lajiketta sitten sekoittuu minun kimpussani. Eikös ole symboolista? Kaksi sukua yhdistyy! Olen ihan täpinöissä.

Mitä mieltä olette? Hyvä idea? Sekainen idea?

2 kommenttia:

MiuWiu kirjoitti...

Mielestäni oikein hyvä idea! Sitten muutkin vieraat, jotka eivät välttämättä kaikkia tunne, tietävät helposti kuka kuuluu mihinkin perheeseen.

Bride C kirjoitti...

Mulperiina - Hyvä juttu! Ehkä ei sitten olekaan liian sekaista =)