tiistai 9. kesäkuuta 2009

Kaasoni

Kuva täältä

Minulla on apunani ja tukenani kolme parasta ystävääni. Neiti Mn olen tavannut jo tarhassa ja olemme olleet samalla ala-asteella ja ylä-asteella. Ystävystyimme kunnolla vasta ylä-asteella jolloin hengailimme yhdessä joka päivä. Silloiseen porukkaan kuului 3 tyttöä ja 2 poikaa. Tämä porukka sitten hajoili hieman kun lähdimme eri lukioihin mutta minun ja Mn välit pysyivät lämpiminä vaikka emme olleet enää niin paljon yhteydessä. Lukion jälkeen aloimme taas hengailla yhdessä enemmän. M on asunut Ruotsissa ja eri kaupungissa kuin minä viimeiset 6(?) vuotta mutta yhteyttä pidetään vieläkin ahkerasti.

Neiti C1n tapasin kun aloitin korkeakouluopiskelut. Olimme samalla vuosikurssilla ja ystävystyimmekin vasta opintojen loppupuolella. Meistä tuli erottamat opiskelijabileiden koluujat. Meillä oli aina todella hauskaa yhdessä ja yhtäkkiä huomasin että C1n kanssa voin puhua ihan mistä vaan. Asuimme kuukauden yksiössä ulkomailla, emmekä saaneet pultteja kertaakaan. Nykyään C1 asuu toisessa kaupungissa ja kaipaan häntä todella paljon. Yhteyttä pidämme kuitenkin lähes päivittäin netin kautta.

Neiti C2n tapasin netissä. Olimme vaihto-oppilaina eri maissa samaan aikaan ja seurailimme toistemme elämää netin välityksellä. Kun molemmat olimme tulleet takaisin kotikamaralle tapasimme yllättäen opiskelijabileissä. C2 tuli moikkaamaan minua ja siitä se sitten lähti. Olimme samassa koulussa ja kävimme samoissa bileissä. Yhtäkkiä olimmekin hyvät ystävät ja juttelimme kaiken näköisestä. Näihin aikoihin tapasin myös mieheni ja C2 sai kyllä kuunnella minun rakastuneit hörinöitä.

Nämä kolme siis seisovat rinnallani hääpäivänämme. Paremmin ei voisi asiat olla!

Ajattelin vielä puvuista kirjoittaa muutaman sanan. Tässä ensin morsiusneitojen pukuja jotka sai aikaan kovat naurut mussa. Onko nämä todellisia? =D


Itse en aio pakottaa kaasojani mihinkään marenkihössötyspukuihin. Olen pyytänyt että heillä olisi musta mekko (mallin saa valita ihan itse) johon laitetaan valkoinen nauha rinnan alle. He ovat siis päinvastaisissa väreissä kuin minä. Yksinkertaista ja kaunista! Se taitaakin olla meidän häiden motto =)

Ei kommentteja: